ÉletKéplet

ÉletKéplet

Írka

2014. szeptember 03. - Bajsz Brigitta

"Írok, tehát vagyok."

- Hiába, nekem nincs élet írás nélkül. Számomra ez a fő fogás, a fotózás pedig a desszert.
Ha papírra - vagy hát legyünk realisztikusak - képernyőre vetem a gondolataimat, megnyugszom. Mintha letisztulna ilyenkor minden. A blogolást nem most kezdtem, RelaxTerasz néven szereztem már jópár olvasót. Viszont eljött az ideje a megújulásnak (az életem minden területén - erről majd hamarosan bővebben), így hát megszületett az ÉletKéplet. De a jövő megteremtésében a múlt is fontos szerepet játszik, ezért a korábbi cikkeimet itt is olvashatjátok. Az újak pedig jönnek, ahogy majd az ihlet diktálja. Minden természestesen képekkel színesítve. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletkeplet.blog.hu/api/trackback/id/tr616666819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása